sâmbătă, 9 mai 2009

100 de poeme ale iubirii

Motto: NIMIC NU ESTE MAI MARET DECAT CEEA CE-SI CREEAZA OAMENII, UNII ALTORA ATUNCI CAND IUBESC,…O INIMAGINABILA NOBLETE, O MARE FORTA DE LUPTA, O FRUMUSETE CELESTA IN TOT CEEA CE ACŢIONEAZĂ

100 de poeme ale iubirii

I
Mai mult decât alte primăveri
Mă nasc azi tânără şi crudă
Mă doare primăvara asta.
Cum dor vrejii tineri care
Străpung cu crudul lor frunza
De toamnă trecută prin iarnă.
Am tras perdeaua
Pe sub altar de stănci
Am aplecat petale de flori de măr crescând.

Ce frumos şedeam alături
Muguri albi privind celest
Cum işi întorceau surd verbul
Spre neantul ce-am cules.

Tu ai prins în mâna ta pomul galben
Şi cu ea m-ai oprit pe banca roz
Să privesc primăvara.

În seara apăsată am zdrenţuit lumina
Şi furioasă,
în mii de cioburi sparte
Tăcuta ta oglindă
Mi-a răspuns pe buza de noroc.

Te-am blestemat iubire
În ciudă pe-al meu foc
Te-am alungat,-Hai, pleacă!
Şi, dechizând fereastra,
Furtuni de nori scăldând.

II
M-am detaşat de toate
Gunoaie, păsări, scrum,însă
Mă dor aripe moarte
Şi umbra ta de fum.

Mi-e ciudă că scriu versuri
E vina ta, eu nu am vrut să scriu.
Aş vrea să nu mai sun
Dar tu ai plămădit în mine
Ofrande pentru scrum.
...Şi îmi răspunzi hohotind
Prin vremuri.

Vreau să privesc spre soare şi iarăşi să zâmbesc
Desigur numai Timpul pe toate le-a uitat
Pe mine alergândă
Pe tine cumpătat.

Ridică-mă din lacrimi
Dă-mi colţi de rinocer
Să sparg cu ei tăcerea
Ce s-a ţesut în cer
Să nu tihnească zeii
Pe clopote de ceaţă
Să pierd indiferenţa lor.


III
De zeu

Luceferi şi luciferi îmi băntuiră calea
Doar ca să ajung să simt al simplităţii gust.

Căci fără de iubire am să-mi continui calea
Ea-i numai pentru zeii vreunui veac apus.
A fost rehărăzită şi pentru noi. S-a dus…
Căci noi am uitat veacul.

As vrea sa fiu iar inger
În torţe să răsar
Sa rup altar de iţe
Să nu greşesc cu gândul
Să cuget în iubire
Să mă topesc în foc.
Să ma trezesc de tine
Sa nu te mai cunosc.
Să te întreb mirată...
IV
Cuminte urmez alături
Un vesel drum în vis
E verde.
Gama sol a împietrit pe Do
........................................
Nu ai stiut să-mi spui
Că dincolo de uşă-i
O palmă grea căzând.
În visul meu haotic
M-am rătăcit pe cer,
Şi am văzut în pripă
Un june prim de pică
şi-o damă de caro.


XXX
Frânturi printre clipe de rutină
- Te vad! :P
- cum te mai simti, mama?
- iar ma vezi:P, bine
- ma bucur! :)
- floare electronica
- stii iubitule, cred ca a conversa cu cei dragi e o terapie asemanatoare cu reculegerea in perioadele de concentrare
- vrei sa iesim sambata cum am fost atunci la bere? am fost invitat
- sigur, cred ca vreau, chiar simteam nevoia unei iesiri, chiar si la iarba verde…
- bine, dar mai intai sa ajungem unde am fost invitati
- ok
………pauza
- MA ENERVEAZA CALCULATORUL ASTA
- de ce? :-S
- NU MAI DESCHIDE NICI UN FISIER WORD (exasperare: X-(
- lasa-l usor, mama! ;)
- pai imi trebuie
- m-a innebunit cu eroare asta galbena! tre sa scriu, cum fac, cataliiinuuuutttt(:
- pai nu stiu eroarea, de ce nu scrii in altceva?.. Wordpad?
...........pauză
- îţi trimit un film tare rau
- sorry?
- look mail:)) mor inca de ras
- o sa ma uit...dar ca sa fie amuzant, poate e mai bine sa il ascult maine dimineata ….inainte de orice legat de job
…..pauză
- ar you sleeping?
- pana sa dai BUZZ
- scuză-mă…
- zi cu ce te ajut :P
- excuse me if I waked you up!* ce e?
- nothing, thanks:P
- zi ce e! daca tot ai dat BUZZ
- ma culc, mi-e somn
- te pupic! ;)
- am terminat o parte din treaba si voiam sa iti iau la revedere, and say you sleep well
- te imbratisez fierbinte si te pup ducklce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu