miercuri, 25 noiembrie 2009

jocuri optice

Si ma trezesc uneori, neasteptat, captiva intr-un labirint de incaperi stramte, expirate si murdare prin care trec tot dorind sa ajung la liniste si in fuga ma gandesc ca nu am gresit cu nimic ca sa merit o asemenea pedeapsa, deci pt cine platesc, atunci? verific si constiinta, este cu mult echilibrata chiar si cu apararile generoase in favoarea altora.. cuvintele se precipita si capata intelesuri intr-o oglinda intoarsa, verific iubirea este la locul ei, deci elimin posibilitatea unei fraude in acest sector pentru ca am conservat-o sfasiata de intersectiile ambitiilor in sipete de bijuterii pe care le pastrez la mare prêt, deci e clar sunt virusata, se pare ca un dirijor nebun macinat de cine stie ce obsesie maladiva nu are cum sa-si plateasca datoriile si se echilibreaza cu nevinovatia mea…ce lume incorecta…eu chiar am treaba si nu doresc sa-mi ocup timpul cu rezolvarea unor probleme incalcite ale unor minti nefolosite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu