miercuri, 29 decembrie 2010

Am avut o zi frumoasa

Am avut o zi frumoasa cand soarele a rasucit o pirueta pe un picior si oamenii si-au amintit sa zambeasca si au cules trei stele inghetate de zapada pentru zile triste, in timp ce noaptea isi risipea in fasii ultimele farmece, cand am intocmit o noua pagina in agenda, cand nu am uitat sa scriu un document ce-ti trebuia, cand am citit doua randuri scrise caligrafic si somnoros din foaia impaturita in buzunar, iar din guler inca-mi mai ieseau aburii unei felii de paine prajita in bucataria ta, cand traversand 3 strazi in zigzag mi-am auzit pasii pocnind in desfasurarea diminetii, cand apoi la un ceai am schimbat doua vorbe cu intrebarile unei necunoscute prietenoase, cand am uitat ca firul de izvor s-a intalnit cu un bolovan de noroi pe care a trebuit sa-l biruiasca in cele din urma cu mari sfortari, ca uitasem sa plec dintr-un loc cu personaje urate, ca unii se supara cand razi, cand nu ii lingusesti, cand nu vor sa ierte si unele cereri refuzate si diverse bunavointe nesolicitate si unele interogatorii discrete din conversatiile unor prieteni…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu